24 octombrie 2009

Tamagotchi Familitchi v5

In sfarsit dupa mult timp de asteptare a aparut Tamagotchi Familitchi v5.

Ce poate face in plus aceasta noua versiune Tamagotchi ?

Pentru prima data, poti creste mai multe personaje Tamagotchi in aceeasi jucarie! De asemenea, cu un display mai larg poti urmari toti fratiorii si surioarele Tamagotchi , in timp ce ai grija de ei.

Folosind puncte Gotchi, poti cumpara alimente speciale si lucruri noi pentru
Tamagotchi Familitchi a ta.

Daca nu gasiti Tamagotchi Familitchi v5 in magazine, puteti comanda Tamagotchi Familitchi v5 de pe internet de la magazinul online Tamagotchi.

In filmul de mai jos o sa gasiti foarte multe coduri Tamagotchi
pentru Tamagotchi Familitchi a ta.

Totodata asteptam pe blog impresii si comentarii in legatura cu jucariile voastre
Tamagotchi.

SPOR LA TREABA !!!!!!!


8 comentarii:

  1. am si io tamagotchi familitchi v5.E albastru si e superrrrrr!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. e chiar asa de interesanta jucaria asta ?
    ce poate face ?

    RăspundețiȘtergere
  3. tamaghochi este super am toate versiunile inafara de v6 .
    e ssssssssssssssuuuuuuuuperrrr

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am v5 p negru cu ninja ii super dar ii aiurea ca iti faci greu familie pura....

    RăspundețiȘtergere
  5. e super am si eu e verde cu inimioare .
    am crescut 8 generatii!
    il adoor.....

    RăspundețiȘtergere
  6. eu il am pe cel verde :P

    RăspundețiȘtergere
  7. are cineva idee unde pot sa mai gasesc sa cumpar si eu??? daca da va rog trimite-ti un e-mail pe adresa bb.clax@gmail.com Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. E foarte tare!!!!!!!!!!!!!!!!!!Am ajuns la generatia 46.

    RăspundețiȘtergere